Something that I regret

Dag 15 – Någonting jag ångrar.

Jag ångrar inte mycket då jag tror att allt händer för en anledning. Hade saker inte hänt i det förflutna så hade man inte varit där man är idag. Ibland har jag svårt att välja hur jag ska hantera saker då jag försöker få det att bli bra nu OCH i framtiden så man känner att man gjort rätt, vilket inte alltid funkar men ändå.

Så därför ångrar jag inget jag gjort direkt, men om det är något jag stör mig på så är det att jag har alltid varit blyg. Det har blivit mycket bättre de senaste åren men den där blygheten finns där inne och gör sig påmind. Jag ångrar ibland att jag inte sagt något jag velat säga till någon, stått upp för mig själv och ifrågasatt mer.

Men som sagt, everything happens for a reason.

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra där <3

2011-11-17 @ 18:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0