Something I want more than anything right now

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Just nu känner jag mig rätt bra, förkylningen är lite bättre, jag och Jamie har haft en trevlig helg, skypade med mamma och Staffan igår, har ätit god mat för en stund sen. Så jag fick faktiskt lov att tänka efter på denna! Det är mycket jag vill ha men vad vill jag ha mer än nåt annat just nu?

Det skulle sitta fint med en Tiina-och-Marina-tjockar-kväll! En kväll då vi köper en massa onyttiga snacks, beställer hem pizza, kollar på film, skrattar, mongar oss och pratar om allt möjligt. :) Vi försöker få in minst en moffa kväll varje gång jag är hemma.


HAHA, älskar denna bilden!! Från tjockar-kväll sensommar 2010.


Tjockar-kväll julen 2010. Ap Marina håller i skålen med fötterna! :D


Jag är girig, jag vill även ha gos från Harmony och Swinto!
Saknar er grabbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0