Something else to write about

Det var det, listsaken jag gjorde dag-för-dag är nu över!

Idag är jag ledig från jobbet, skööönt! Har pysslat lite hemma, småstädat och satt upp julgardiner i köket samt lite annar runtomkring, haha Jamie kommer nog kolla väldigt konstigt på mig när han kommer hem. :P Han tyckte det räckte med adventsljusstaken och adventslampan jag satte upp igår men icke! :P lite mer ville jag allt ha upp. :)

Tack mamma som skickade lite svenskt julmys för några veckor sen! <3

Helgen var bra, i fredags tog vi det bara lugnt och myste hemma. På lördagen åkte jag till Reading när J åkte till college, jag träffade Sarah och vi skulle kolla in skjortor och sånt på H&M samt fika på ett svenskengelskt ställe. Tyvärr var det mycket folk på det stället och jätte dyrt så vi tog och lunchade på Bella Italia istället, mums. :) Köpte lite underkläder vilket var välbehövligt.

På lördagkvällen mötte vi upp Jack och Jade på the Goose och sen begav vi oss (och Zoe och Craig) till Earley där Jade's pappa hade födelsedagsfest. Det var väldigt trevligt och de hade till och med en eld i trädgården, varmt och skönt att sitta där. :)

Söndagen var lugn, bestod av återhämtning och mys med bacon mackor till frukost, spelande och filmtittande. :D


Jade, jag, J, Craig och Zoe!


Craig, Zoe, Jade och Jack.

Kommentarer
Postat av: mamma

Tiina, jag är så himla glad att du har så många kompisar där :))



Pussis <3

2011-11-28 @ 14:32:22
Postat av: Charlotta

Vad är Hantis? Finns det fler bra ställen i Köping? Kungsör finns det ju ingenstans att äta ute så vi brukar ta bussen till Köping :)

2011-11-29 @ 14:04:47
URL: http://bagarebengtsson.blogspot.com
Postat av: Tiina

Mamma: aw tack! :) Puss <3

Charlotta: Hantverkaren är bra det ligger typ mitt emot Rådhuset, även H men jag har aldrig vart där. Sen finns ju även Falkboet i Bågen, Ögir nere vid station, Bishops och även Greken vid stan, Kinesmat finns också på stan (vid ån) och i Big Inn, Lunkans ner mot Ullvigymnasiet. :) sen såklart alla dessa pizzerior runt om i Köping, jag rekommenderar främst Maistro, Adria och En Till. Jag blir ju hungrig av att tänka på all god mat!! :D

2011-11-29 @ 17:51:52
URL: http://scraaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0