My reaction when I see myself in the mirror

Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Jag brukar alltid göra någon konstig grimas när jag ser mig själv i spegeln, eller le och kolla så jag inte har nåt i tänderna. :P vissa dagar tänker jag sen "fan vad trött och sliten man ser ut då!" och vissa "jag ser faktiskt rätt bra ut idag!"

Nåt konstigt jag märkt är att när jag lämnar en toa som har spegel så gör jag typ en min så att min skrattgrop syns, har bara en synlig skrattgrop som är på höger sida (eran vänster) och jag vet inte varför jag alltid gör så innan jag går ut från en toa. Kanske för att kolla om den är kvar?? :P


Jodå, den är kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0