I want to be a bit more creative

Jag kikar runt på matbloggar och recept sidor och har mig just nu, jag känner mig så rutinmässig i köket nu för tiden. Jamie är iväg på fotboll och jag är uttråkad. Gjorde pannkakor till mig själv till middag som jag åt med lite sylter (lingonsylt som vi köpte på IKEA förut - mums! samt jordgubbs sylt). Önskar vi hade haft lite citroner hemma, det är ju grymt gott att äta pannkakor med citronsaft, något jag lärt mig här i England faktiskt! :D

Imorgon blir det antagligen potatisgratäng eller rårakor för vi måste äta potatis (och jag har fortfarande ingen mospress, blir att köpa i veckan!), men vad ska vi ha till? Fläskfile vore gott till potatisgratängen men har inte det hemma.. Kanske kyckling!

Kommentarer
Postat av: marina

HAHAHAH jag är ju så ball! Läste om pannkisarna och sylterna.. "Sylter" försökte jag läsa som ett engelsk ord för jag trodde det hette sylter på engelska xD xD xD

2011-11-30 @ 09:35:04
URL: http://marinask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0