A picture of me and what I was wearing

Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

Eftersom det är fredag idag så var det jobb och eftersom det var jobb så var det kontorskläder som gällde. Svart skjorta och svarta byxor blev det idag!

Jag var föresten till frissan igår, fick ju voucher av min goa mamma att gå och klippa mig och lägga i lite slingor på en salong i Ascot! :) Det syns knappt någon skillnad kanske men det känns, jag bad henne klippa upp det rätt mycket och det är mycket tunnare! Samt några ljusare och mörkare slingor i, hade velat ha mer ljusa men man får inte allt i livet! ;)


På jobbet måste man se "smart" ut.


Håret är lite tunnare, bad henne ta så lite som möjligt på längden! :P


Här syns slingorna lite mer..

Kommentarer
Postat av: mamma

Vackra du <3



Puss

2011-11-11 @ 19:16:10
Postat av: Charlotta

Snyggt! :) Vilken salong var det?? :D

2011-11-14 @ 11:21:32
URL: http://bagarebengtsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0