A picture of me + 10 facts about me

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig.


1. Jag bor i England och trivs här men saknar Sverige-folket något otroligt.
2. När jag kör bil sjunger jag högt och det låter ganska så förjävligt.
3. Tycker att jag och Marina har världens bästa humor.
4. Jag älskar djur och känner mig tom när jag inte träffat djur på länge.
5. Är nog ganska besatt av min mobiltelefon som dessutom knappt funkar.
6. Kan vara väldigt envis vilket är både bra och dåligt.
7. Har min egen kläd/musik/livsstil och orkar inte bry mig om vad andra tycker.
8. Är ett STORT Harry Potter fan.
9. Ogillar en del saker med mig själv men lär mig att leva med det.
10. Tänker ibland tillbaka i livet och skrattar för mig själv. Känner mig sedan lite larvig som skrattar helt ensam. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0