A person I want to see right now

Dag 2 - En person jag vill träffa just nu.

Jag kan tyvärr inte välja bara en utan det är två personer jag verkligen vill träffa just nu.


Mamma. Min fina, goa, snälla mamma. Jag saknar dig något otroligt mycket och jag saknar att ha dig i min närhet. Vill prata med dig, kramas, shoppa och bara glo på tv med dig! Vill vara där och stötta dig i allt du går igenom, allt du kämpar mot och kämpar för. Du är en otroligt stark kvinna och jag är så stolt över dig. Finns alltid här för dig, bara ett telefonsamtal/skype/facebook meddelande bort men ibland (som till exempel just idag) känner jag att jag vill vara nära dig i person, ge dig en stor kram och berätta hur duktig du är och hur mycket jag älskar dig. <3


Marina. Var börjar man? My sistah from anotha mistah! Ingen förstår sig på vår humor men jag behöver en rejäl dos av mongo-cp-störd-Tiina-och-Marina-humor! Säger igen att tur som är finns skype/facebook så man får ur sig lite granna iallafall. Vi skrattar, gråter, tjafsar ibland och skapar alltid nya minnen. Vill krama om dig, äta fyllda paprikor, köpa tighta korsetter (HAHA julen 2010) och klappa dig på baby mjuka kinden, haha! Vi är så lika när det gäller så mycket och jag är stolt över dig och vår lärjunge (aka din son Max). :D Jag älskar dig och saknar dig så mycket.

Äntligen kan jag säga att NÄSTA månad kommer jag få se dessa två vackra damer i person, som är en sån stor del av mitt liv! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Men lilla snurpan min <3



Jag saknar dig oxo jättemycket och vill göra en massa saker ihop med dig. Du är ett så stort stöd för mig, och jag kan prata om allt med dig. Känner tomheten och saknaden hela tiden.

Hoppas du hinner ge mig några timmar då vi bara kan rå om varann när du kommer. Jamie kan vara med Staffan då, hahaha.



Puss <3

2011-11-03 @ 17:20:14
Postat av: marina

HAHAHAHAHHA jag dör!!! Korsetten!! HAHAHAAHHAHA det var i den minsta lagret xD

2011-11-03 @ 20:29:02
URL: http://marinask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0