A bad habit that I wish I didn't have

Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Det första som ploppar upp i huvudet och som är det de flesta människor påpekar till mig efter att ha umgåtts med mig ett tag är att jag knakar väldigt mycket. För att vara ärlig så knakar det mesta i mig - fingrar, knän, handleder, höfter, rygg, armbågar, fötter, tår. De flesta ställen bara knäcker av sig självt när jag sträcker på mig och som jag inte ens kan rå för/tänker på eftersom det bara blir. Men jag knäcker för mycket på fingrarna och knäna med flit. Det är inte bra, jag kommer ju få arthritis och grejer. :/


Dessa stackars fingrar kommer ju gå sönder om jag inte slutar!

Kommentarer
Postat av: marina

Fett cool telefon alltså! Fett cool blogg i den! Fett cool du är som knakar xD vi pratade om det i helgen hos andreas föräldrar, att jag knäpper med fötterna och tårna hela tiden HAHA. Det är du och jag Tiina, du och jag..

2011-11-10 @ 10:20:23
URL: http://marinask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0