I now have to live with the choices that I made

Helgen var kul! på fredagen åkte jag och jamie och handlade sen lagade vi bara lite mat och glodde på film. På lördagen hade J college så han åkte dit och spelade gitarr under dagen medan jag var hemma, passade på att städa lite i hans lägenhet och åkte hem till crowthorne och lämnade en nyckel jag råkat få med mig. När J kom hem så fixade vi mat och sen kom Carl och Claire över. Vi pratade och drack lite och sen spelade vi "the bin ladin drinking game" som är typ som "ring of fire" men med bin ladin regler. :P as kul vare! :P

Alla var skapligt dragna tidigt, var tvungen att skicka J i säng först hahaha medan vi andra var uppe ett tag till. Pratade, spelade darts, Carl dödade en moth och filmade en ganska omysig video med Claire's telefon. :P

På morgonen var alla sega och mådde dåligt, 3 av 4 spydde, HAHA! vi slöade, gick på promenad i Lily Hill Park (där föresten scener ur HARRY POTTER filmats) och satt/låg på englands största picnic bänk.

Kommentarer
Postat av: marina

Tiina jag vill bo där med dej! Jag vill va med dej! Jag saknar dej! jag vill LEVA MED DEJ!!!!!!! xD

2011-05-13 @ 08:43:22
URL: http://marinask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0