How many times do you get?

Oj vad tiden går snabbt. Ännu en vecka har passerat och snart är vi inne i Juni månad, nästan halva 2011 är redan över! Och så har ju jag och Jamie varit tillsammans snart ett halvår, ja tiden går fortare än man tror.

Jag fyllde ju år i torsdags, så nu är jag hela 21 år gammal. Här i England är 21 den största födelsedagen typ! :) På torsdagen så jobbade jag som vanligt och så bakade jag mig en jordgubbstårta. Sen på kvällen när jag slutade (ca 8.30 :/ lite seeent men aa) var J's syster hos honom och sov över, hon och hennes vän var i Bracknell några dagar. Så det var trevligt att träffa henne. Så gjorde vi curry och käkade och jag fick lite paketer av J. Han hade gett mig den stora presenten på onsdagsnatten, när klockan var 00.15 svensk tid, det var då jag föddes för 21 år sen så det var väldigt nära att min födelsedag var den 25e och inte den 26e maj. :P iallafall, OOOOH vilken underbar present!! och dyr var den med. En väldigt vacker ring i vitt guld, jag älskar den! Sen på torsdagen fick jag en liten påse med saker i som J hade pysslat ihop, haha sötheten. Däri fanns ett kort, en Hello Kitty nalle, en relentless, två 30STM album (A beautiful lie + This is war) och ett P!ATD album (Vices & Virtues). :D blev jätte glad och förvånad att han hade köpt så mycket. :P

Av familjen fick jag ett kort och en DKNY parfym som faktiskt luktar väldigt gott. Av min riktiga familj har jag fått pengar, en del kommer att gå till sparande och för en del tänker jag nog köpa mig en kamera eftersom min är trasig. :)

Fredagen var lugn, jag slutade sent igen och lagade en smörgås tårta hos J och så drack vi lite vin och kikade på film, det var mysigt. Jag var helt slut efter en lång arbetsvecka.

På lördagen drog J till music college och jag gick upp på stan och lämnade ut några CV'n. Sen åkte jag och Sarah på roadtrip till Maidenhead, min fina ring var nämligen för stor och när jag och J kollade om vi kunde byta den så fanns inte min storlek i Bracknell, närmsta ställe var Maidenhead. Så jag och Sar åkte och bytte den, käkade lunch på McD och sen upp till J's lägenhet och satt och lyssna på musik och pratade. Och så fick jag present av henne med, en 21st mugg, nalle och kort! :D jätte sött var de. :)

Mot kvällen så drog Sarah hem och Jamie kom hem och vi fixade toasties och gjorde oss redo för kvällen. Så kom Jonny upp och sen for vi vidare hem till Carl. Där var redan Carl, Claire, Jib, Mikey och Gemma. :) vi började dricka, pratade och lyssnade på musik sen drog vi till the Ag. Drack massor av shots och strongbowblack, dansade och hade kul. :D riktigt lyckad kväll och på vägen hem tog vi med oss McD. :P något jag fick berättat för mig men inte minns som är riktigt kul, är att tydligen när vi klivit in i taxin och skulle hem (vi skulle åka i 2 taxis för vi var ju ganska många) så hade Jonny varit lite efter och behövt jaga taxin vi var i med McD påsar i båda nävarna, HAHAHA fatta hur kul det måste sett ut!! :P jag och J sov på golvet nere i vardagsrummet, haha lite hårt men de dög bra. Och tydligen hade Jib spytt utanför huset och sen kört hem, INTE bra han lär ha behövt väntat ett tag egentligen. Men men, all in all hade jag en bra birthday weekend! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ojojoj vad mycke skoj du gjort, inte konstigt du inte hunnit uppdatera :)) Vilken massa saker du fått, och bara tråkiga pengar av oss :/ Men jag klanten tänkte ju inte ens på att skicka paket, hur disträ är man inte då !?? Jamie är allt bra förtjust i dig Tiina <3 Ni verkar ha det så bra ihop, det gör oss så glada här.



Hoppas du snart får napp på jobb nånstans. Ha det toppenbra nu, ta hand om dig och allt sånt jag brukar tjata om.



Massa kramar å pussar <3

2011-05-30 @ 16:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0