And i've got nothing left to say

jaha, jag vart barnvakt ikvall. ligger pa golvet i lekrummet och kollar nar luke spelar xbox. ska strax skicka han i sang, maia skickade jag upp for 20 min sen. :) har fortfarande en sjuk huvudvark, blir sa trott. kanner mig sliten, seg, trott och om. har iaf haft en positiv sak idag, tog en ridtur pa fina sam. :) han har flyttat till nya stallet med och ska inte saljas forran om nagra manader nu sa jag far fortsatta rida honom ett tag till. :p nej dags att skicka grabben i sang sa jag far ta kvaller jag med.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag blir orolig över din huvudvärk :( Finns det ingen sjukvårdsrådgivning du kan ringa ? Tänk på att sån där huvudvärk och tröttheten+segheten du nämner, även kan bero på socker och högt blodtryck, som din pappa hade. Är det samma idag råder jag dig kontakta sjukvården !!



Du ska vara rädd om dig. Puss

2011-05-06 @ 07:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0