You and I must fight for our rights

Idag har jag jobbat på som vanligt men tvättmaskinen är sönder, den gick sönder igår. Vilket betyder att det börjar byggas upp ett berg av tvätt. Förstår inte hur denna familj kan använda så mycket kläder! :P gaaaalet.

Sitter just nu och lyssnar på musik (Muse) och dricker en Relentless. Åkte in till Sandhurst med några filmer familjen hade hyrt så jag lämnade tillbaka dem och passade på att köpa en Relentless samtidigt, GOTT! :) Ska ta med Maia ut till stallet idag efter skolan så ska hämta upp henne lite tidigare, kring kl 4.

Känner mig lite små sjuk, tror att Jamie smittade mig i helgen iallafall. Hade lite ont i halsen när jag vakna imorse och är rätt snorig. Men men. :P

Imorgon kommer Sarah hem!! äntligen, I have missed u Sar!! :D

Kommentarer
Postat av: marina

Hihi tiina jag saknar när vi bodde hos mamma och staffan när vi skulle till skolan och du gick upp och sa på morgonen "jag har lite ont i halsen ska jag vara hemma idag?" haha <font color="pink">♥</font>

2011-03-03 @ 08:32:22
URL: http://marinask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0