Would you lie with me and just forget the world?

Palla. börjar känna mig lite nere igen. orkar inte det nu. vet inte varför heller. men men.

I helgen ska jag iaf vara med Sarah, det ska bli kul. Då får man lite annat att tänka på också. :) ikväll ska vi kanske till puben i Crowthorne för första gången och imorgon ska vi fira Phil som fyllde år i veckan. :D

Har köpt nya jeans idag iaf. 2 par. Hade sönder mina sista hela jeans igår när jag och Maia var i stallet ju, när jag klättrade över ett staket.

Kommentarer
Postat av: mamma

Omedvetet är det är nog situationen du befinner dig i som gör dig nere. Asså att vara aupair, familjen, bo på jobbet och så. Och att försöka hitta annat jobb och boende. Inga lätta grejjer. Men gå inte ner i djupet!! Prata, gråt, skrik, beklaga dig, berätta, få det ur dig, jag finns här och lyssnar och stöttar, det vet du hjärtat.



Försök nu ha en toppenhelg med Sarah och de andra. Massa pussar och kramar <3 <3

2011-03-04 @ 19:46:46
Postat av: marina

Du mår nog lite dåligt över hur det är där borta just nu :/ Och så kanske det är för att du börjar sakna alla här hemma mer och mer för att du vet att du snart kommer att vara här, då kanske det spelar in i att du känner dej nere :(

2011-03-08 @ 13:26:33
URL: http://marinask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0