When you grow up would you be the saviour of the broken?

Orkade inte skriva blogg igår som ni kanske märkte. :P jobbade på som vanligt med städning osv, lunchade med J, red ut med Maia, det var typ en vanlig dag.

Idag har jag ridit ut själv, åkt och handlat en del saker vi behövde, städat, gått ut med hundar, åkt till Willow då hovslagaren var ut och fixade hennes hovar, dammsugit lite, gjort barnens sängar och bakat brownies. :D det är jag som ska laga mat ikväll också för Tania är borta så jag erbjöd mig, det blir pasta och hemmagjord pasta sås! :D godheten. Jag gillar't iaf. :)

Jaja lyssnar på Muse nu, ska om några minuter åka och hämta Maia i skolan och ta med henne så hon kan rida Willow. ciaooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0