What a wonderful caricature of intimacy

Har försökt göra semlor, utan kardemumma och med torrjäst så jag visste inte hur mycket av blandningen jag skulle ha i. De är just nu i ugnen men jag tror det blir att ge bullarna till hönsen imorgon, de ville nämligen inte jäsa. XD så det blev nog misslyckat. Men det återstår att se. :P

Annars har jag varit barnvakt ikväll, eller är det fortfarande. :P Tania och Kevin skulle ut med jobbet. :) är barnvakt imorgon kväll med vilket är tråkigt eftersom det är på en fredag men det är första gången på 4 månader som de ber mig vara barnvakt på en helg tror jag så det gör mig inget. :P det tråkiga är att J har en spelning med music college och den missar jag ju. :( Hoppas jag är ledig till hans end of term spelning iallafall. :D

På lördag blir det nog att kolla på Luna Rai med J och Sarah när de spelar på the Twigg. :) blir kul att träffa dem och se dem spela igen. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0