No one's gonna take me alive

Idag har varit ungefär som vanligt, jobbat på och så. När jag hämtade Maia från skolan åkte vi ut till stallet och red, det var kul. Sen till andra stallet och fixa med Willow och sen hem. Fixade mat åt mig och Maia, Luke och Kevin var iväg på Luke's cricket träning. Tania är borta tills nästa måndag så blir nog att jobba lite extra denna vecka.

Nu på kvällen har jag bara tagit det lugnt typ, kollat lite när luke och Kev spela FIFA. :P ganska underhållande måste jag säga. XD båda gapar och skriker om det går bra/dåligt hahaha.


Gorgeous Sammy. :)

wawawa


Kommentarer
Postat av: mamma

Härreguuuu så vackert barn jag har <3



Puss

2011-03-29 @ 07:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0