To live in the shadow of what I'm supposed to be

Har en bra dag idag, känner mig väldigt glad nu! Solen skiner, det är ca +18 i solen, har fått mitt NI nummer, fick veta att jag ska börja få lite mer lön, Sarah kom förbi en vända, det är fredag och jag får sluta tidigt! :D dagar som idag när nåt bra händer så gäller det att även ta vara på småsakerna som gör en glad och just nu känner jag mig bara alldeles excited och hoppas på att dagen ska fortsätta som den börjat. :)

Även att man fortfarande har en del saker som man inte är nöjd med får man uppskatta då något går bra och fokusera på det istället! :D vet inte om det är för att jag är en rätt så positiv människa, försöker oftast se allt från den ljusa sidan, ibland har jag väldigt negativa dagar också men inte idag minsann! :)

Okej jag skulle ladda upp några bilder men datorn vill sig inte så detta inlägg får vara utan! :P nu blir de att lyssna klart på denna låt av All Time Low och sen ner och stryka så är jag klar för dagen! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Mmmm .. Skönt att höra det hänt lite bra saker, det ger så mycke fräsch energi :)) Det behövs en boost ibland så orkar man bättre med det som är mindre bra. Sug på det gottiga lääänge :))



Ha nu en bra helg hjärtat <3 Puss

2011-03-26 @ 08:20:02
Postat av: marina

Shit vad bra att få lite mer lön :) Det förtjänar du :D

2011-04-01 @ 09:23:25
URL: http://marinask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0