I won't stop until I'm done

Jag saknar min syster! Och mamma! Och Staffis! Och Bella och alla andra i Sveriget! Nu är det mars månad iallafall vilket betyder att nästa månad får jag se folket i några dagar, jag och J åker ju över i slutet av april. :)

Igår när jag hade slutat åkte jag över och hämtade Jamie så åkte vi förbi KFC och sen upp till Perrie. :) lyssnade på fotbollen och Chelsea vann, wihoo! :P sen satt vi bara och snackade och halv glodde på nån tv serie och sen skjutsa jag hem J och åkte hem. Lyssna på musik och satt vid msn och ugglade sen sov jag.

Jag sov riktigt bra inatt faktiskt! Vaknade nog bara 1 gång på natten vilket är rekord för mig! Var jätte trött och väldigt förvånad när klockan ringde, är ju van att vakna upp x antal gånger under natten och kolla på klockan, tänka hur många timmar/minuter jag har kvar att sova, så när jag vaknade av larmet på morgonen var jag väldigt chockad. :P

Nu städa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0