Give me a sign, I want to believe

Jag är helt sluuuuuut. Red ut en kort tur med Maia sen red vi i paddocken en stund. Hoppade till och med några skutt. :) Sen fixa hästarna och sen vidare till nästa stall. Fixade med Willow och så sen åkte vi hem och chillade en halvtimme.

Så var det dags att hämta Luke från fotbollen, kom hem och fixade mat åt barnen och skypade med mamma och Staffan vilket var väldans trevligt. :) Dessvärre fick de se mig trycka i mig mackor medans vi pratade haha men så är det när man är stressad och inte hinner göra en sak i taget. :P

Har just skickat Maia i säng och snart är det väl dags att skicka Luke i säng också men han ska väl få se klart fotbollen först. PUST, can't wait for the weekend. Men kommer bli en stressig helg, utgång med Sarah imorgon som sagt, yay, hoppas jag inte är trött då bara!! :P på lördag ska jag och J ut och äta för första gången, haha sjukt att vi inte vart ut och ätit än haha har ju bara beställt hem eller lagat själva. :P efter det ska vi nog till the Ag med Carl och dem tror jag.

Jaja, orkar faktiskt inte skriva mer just nu. ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0