There is just one thing I need

Har varit en rätt så busy dag idag. Jobbat, så kom Sarah över, gu va trevligt det var att se henne och prata med henne. :D har saknat det, och har saknat att prata svenska över huvud taget haha har ju inte pratat nå svenska typ när Sarah varit borta plus att jag inte ens kunnat prata på skype med mamma och Staffan eftersom min mikrofon är sönder i datorn.

Vi gick ut med hundarna sen käka lite sen åkte vi till Bracknell och jag köpte en mikrofon och energidryck. :P drack en kopp tea hemma och sen var Sarah tvungen att dra och jag åkte och hämtade Maia och vi åkte till stallet. Hon red och jag hade sönder mina jeans när jag klättrade över ett staket, bra jobbat Tiina. :P

Sen hem, vi blev lite sena haha och Maia och Tania åkte till Reading och jag skjutsade Luke till fotbollen. Skypade med mamma och Staffan, mikrofonen funkade, wihoo! Stackars mamma är jättesjuk och lät alldeles hes. :( men var skönt att prata med henne och med Staff såklart. :) sen iväg och hämta Luke så kom snart nog Tania och Maia hem. Så gjorde jag nudlar och nu halvglor jag på love actually. :P

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra att du köpte mikrofon gumman :)) Vi få prata ordentligt när jag fått tillbaks rösten.



Önskar dig en trevlig Helg. Puss, puss <3

2011-03-04 @ 10:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0