Say what you mean, tell me I'm right

Jobbade som sagt lite sent igår och idag ska jag vara barnvakt. Kevin är i Tyskland och Tania ska på nån jobb grej. :P har varit rätt mkt barnvakt på sistone! :P

Iaf, har städat lite nu på morgonen och väntar nu på att en elektriker ska dyka upp. Får se om han gör det. :P väntar även på att en Sarah ska dyka upp! :D ska bli nice att catcha up med henne, har inte sett henne på flera dagar ju! :O

Senare idag ska jag och Maia rida sen hem och fixa mat och så ska jag som sagt barnvakta. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på med barnen ikväll men nåt hittar vi nog på. :P


Sammyboiiii så söt. :)

Tiinaaa

Maia och Willow. :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Den där Sarah verkar vara en konstig filur :P

Tack för idag, hun! xxx

2011-03-15 @ 17:12:41
URL: http://missbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0