No one can take it away from me

Denna helgen var lite märklig måste jag säga. Fredags kan bäst beskrivas som dramatisk och oväntad, lördagen helt okej men inte bättren så. Fredagen var en lugn kväll, bestod av vin drickade hos Perrie med honom, mig och Sarah och sen kom Dale upp och sen även Jamie och hans kompis, det var då kvällen vände till det sämre. :P nog om det. Jag och Sarah drog till the Manor på lördagen ju eftersom Phil fyllt år, det var rätt mkt folk där och det var trevlig att se alla. Men efter att Rob och hans tjej dök upp var det mest awkward med tanke på att han höll på att snacka massa skit misstänker jag. Vi såg han rent av peka rakt på mig ett antal gånger och säga saker till folk. Suck, väx upp nån gång.

Men men, på söndagen slöade jag och Sarah, glodde på Role Models och åkte och tankade i Camberley. Sen åkte Sarah hem och jag åkte och träffa J. Vi glodde på Pet Sematary som var bra, får kolla på 2an nån gång snart.

Igår ringde jag Jobcentre plus för att fixa NI nummer, fick intervju redan idag men kunde inte åka idag för en gubbe skulle komma och fixa tvättmaskin. Så bokade om tiden, fick en tid nästa måndag. :) Tania behöver skriva ett brev och bekräfta att jag bor här också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0