I will stay by your side now and forever

På lördagskvällen när jag slutat (höll koll på barnen en stund) så åkte jag till Jamie så drack vi ett varsitt glas vin. Så gick vi till puben just där var Jamie bor, träffade en hel del folk där vilket var trevligt. :) och BOB hade klippt av sig skägget, HAHA var tvungen att skriva det och berätta för Sarah som tyvärr inte kunde komma. :P

Luna Rai spelade och var väldigt bra men jag saknade en av mina favoritlåtar, Champagne to Shotgun. Men de var som sagt bra och har ju flera bra låtar så det var kul. Det andra bandet som tävlade i Battle of the Bands var ett metal band, de var faktiskt bra dem med. Men Luna Rai fick min röst. :D de fick många andras röster med och vann och är nu med i finalen! :D måste försöka gå och se dem på finalen, tror det var den 2a april.

Iaf så fortsatte vi dricka och prata och dansa runt inne på puben, alla var glada och hade kul. Så gick vi vidare hem till Jack och dem och var där en stund, de hade en jätte söt chokladfärgad labrador. :D

Så drog jag och J hem till han och sov, vakna rätt sent faktiskt typ 10.30. Så upp och åka och kolla till Daisy (Perrie's katt) som var ensam i lägenheten eftersom Pelz är nere hos Emily. Gosade lite med henne sen tillbaka till J och slöa, kolla på film (House of flying daggers), båda somna sen och vakna 2 timmar senare vilket var lite irriterande för då slösades ju en massa tid! :O sen laga vi hamburgare som var as goda och kollade på mer film, Mars Attacks. :P

Sen åkte jag hem på kvällen och ja, så var helgen slut. Kändes väldigt kort eftersom jag jobbade på fredagkvällen. Plus att jag inte kom iväg till J förrän ca 8 på lördagkvällen då han blev kvar på college längre än förväntat. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0