I hope you had the time of your life

Hade en väldigt trevlig helg igen! :P på fredagen drog jag, Jamie och Sarah hem till Perrie och sen kom även Dale förbi. Vi drack lite och pratade och lyssna på musik och beställde pizza. :D det var trevligt. Så skjutsa Sarah hem mig, J och Dale.

På lördagen slöade jag och J mest, sen åkte vi in till Bracknell och Marc Antoni och klippte oss! :D så nu är J äntligen korthårig igen haha det var ju helt vilt innan. :P mitt är som vanligt typ men lite kortare och lite mer uppklippt. Så köpte J en t-shirt och en ny hatt och på hemvägen smsade J hela tiden och när vi klev ur bilen flinade han och sa "would u like to go to the Ag tonight, we can park up and stay at Carl's so we don't even need to take a taxi?" och så blev det minsann! :P vi åkte över till Sandhurst och parkerade bilen och gick till Carl där han, Mikey, Noodles och Sarah (inte svenska Sarah, en annan :P) var. Efter ett tag dök även Claire upp. Vi drack och pratade och Claire som inte börjat dricka än sa att tjejerna kunde få skjuts in till Camberley, haha YES! :P så vi 3 tjejer åkte dit i hennes Mini Cooper och parkerade bilen och dansade lite och hälsade på folk.

Efter ett tag dök grabbarna upp, de hade visst tagit taxi ändå (de skulle gå egentligen) haha och de hade även gått tillbaka till Carl's och druckit mer whisky. J blev därför väldigt fuller och kära nån, fick hålla reda på människan och typ ta hand om honom och sen ta han hem till Carl haha. Men kul var det! :)

på söndagen åkte jag och J hem till han och glodde på film och återhämtade oss lite. Sov en stund till och kollade på mer film och så lagade vi mat. Det var en nice helg! :)


Claire, jag och Mikey. :P

J och Carl. :P

Kommentarer
Postat av: marina

Hahaha fett roligt låter det som :D Jag vill med bo där borta i en ebabobi :O :P

2011-04-01 @ 09:23:58
URL: http://marinask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0