Everything goes according to plan

Jaha, var som sagt barnis igår. Hämtade Maia och vi red ut, det var kul. Sen åkte vi till Willow och bytte hennes täcke och så sen åkte vi hem. Jag lagade mat (korv, mos och grönsaker. :D) vilket var godde. Sen försökte jag få barnen att städa sina rum vilket var en utmaning.

Till slut begav de sig upp och de lekte runt i Luke's rum, och plötsligt hör jag Maia ropa "TIIINAA!!" och jag frågade vad det var, och det var tydligen en geting i rummet. :P Så jag och Luke försökte hitta den och döda den, HAHA slutade med att jag råkade slå den tvärs över rummet med en bok, då dog den typ iaf så slog Luke på den med en cricket klubba.

Så lekte barnen lite till sen städade de sina rum, så spelade de lite xbox/dator och sen var det läggdags för dem. Så jag lyssna på musik och så och vid 22.30 ringde J en snabbis och när vi lagt på somnade jag inom bara några minuter. :O

Konstigt, jag bruka vara uppe till typ 12 iaf men behövde väl sova. :P sover bättre nu för tiden vilket är skönt. Idag har jag städat, har även vart och matat Willow då det blev missförstånd med morgonfodringen. :P

ska just iväg och ta mig en snabb tur med Sam och sen hämta Maia och köra henne så hon kan rida Willow. :) Ikväll ska jag träffa Jamie, ska bli trevligt har inte sett han sen i söndags. :)


BRA BRA BRA LÅT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0