Do you have the time to listen to me whine?

Seriöst, det är nåt fel på vår internetuppkoppling. Den har blivit jätte dålig! Funkar bara i vissa delar av mitt rum, just nu sitter jag nere vid sängkanten med fötterna dinglande. Sitter faktiskt rätt skönt här men det är drygt på kvällarna när man vill ligga ner med datorn, då försvinner internet. :S förstår inte varför.

Jag fryser också! vill helst lägga mig under täcket men då somnar jag väl. :P håller på och tvättar, äntligen är tvättmaskin lagad! Den har vart sönder en vecka och i denna familjen används SJUKT mycket kläder. Tur som var gick de med en del kläder över till en launderette under helgen men det är fortfarande en del kvar som jag har börjat tvätta nu. Gubben som kom och lagade maskin var jätte rolig, haha han lät så glad och uppåt. :D

Det är super fint väder här idag igen, fortfarande väldigt kallt men solen skiner åtminstone. :) det gillas. Har promenerat hundarna i skogen en timme, satte dit kopplen när vi kom till dammen så de inte skulle hoppa i. Tom har nämligen problem med öronen igen så vill inte att smutsigt vatten ska komma in och göra det värre. Undra om jag ska ta och gå ut och tvätta bilen nu när det är så fint ute! Ja det tänker jag, sätter tröttheten åt sidan och gör det så har man det gjort också, dessutom ska det visst regna imorgon så lika bra göra det idag när det är fint! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0