Borderlining schizo and guaranteed to cause a fuss

Idag har jag varit barnvakt då. :P började dagen som vanligt med att städa och så, åkte över till J en snabbis på lunchen och lämnade hans kort. Vi gjorde pasta carbonara och åt lunch tillsammans, det var trevligt. :) sen åkte jag hem igen och fortsatte städa lite sen var jag ledig nån timme.

Så gjorde jag mat åt mig och Luke, Tania och Kevin var fint uppklädda (utklädda?) då de skulle gå på en 80's ball. :D tog lite bilder på dem innan de drog så vi kunde visa Maia som var iväg på skoldisco. När jag och Luke ätit åkte vi och hämtade Maia och vidare till Blockbusters. De tog sin tid att välja en varsin film haha, men det blev Cats & Dogs 2 och Iron Man 2. Så åkte vi hem och kolla på C & D 2 och käkade en massa popcorn och drack cola. Den var bra, filmen! :)

Fick barnen att göra sig redo att sova och fixade bäddsoffan i lekrummet åt dem, de ville ha en sleepover där nere. :P så fick de lägga sig och jag sitter nu och lyssnar på musik och äter lite godis. :P

Är trött som fan, blir nog HIMYM sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0