And order from disorder sprung

Kära värld. Två timmar tog det mig att städa insidan av bilen, haha! Så hade inte tid att göra utsidan för skulle hämta Maia redan kl 4, får göra utsidan imorgon om det är okej väder. :) nu är den ren och fin inuti iaf!

Har sett två småkryp idag, en när jag var ute vid bilen och en nyss här i rummet, bläk!! nu är det vår iaf!! :D småkryp, och så har de kommit en massa blommor upp ur jorden. :)

Sarah skulle kommit förbi på kvällen men det blev inte av så jag åkte in till Sandhurst och hyrde film på Blockbusters. Det blev "Cyrus" som jag kollar på nu och "AFTER.LIFE" som jag nog ska kolla på med J imorgon eller om jag ser den själv. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0