Yes if you're feeling well enough

Isch så trött jag är. Igår kväll var mysigt iaf, åkte över till J, har inte sett han ordentligt sen söndags.. Kom dit vid 8, han hade lagat mat så vi käkade och kollade på film och bara myste. :) Tyvärr går ju tiden alldeles för fort när man har roligt och plötsligt var jag super trött och J började små snarka brevid mig, så jag åkte hem kring 10.45. :( bara några få timmar men det var definitivt höjdpunkten av min dag igår! :)

Längtar tills jag har ett annat jobb, så trött på detta. Igår när jag frågade om jag kunde åka iväg en stund på kvällen sa de "yes if ur feeling well enough" eftersom jag är förkyld. Men vad tror dom, om jag måste jobba som vanligt hela dagen trots jag är sjuk så tycker jag för fågelen att jag ska få åka iväg på kvällen också, det har ingenting med att inte må bra att göra. För måste jag jobba måste jag även få dra ut, enligt mig.. dessutom så är det ju inte direkt att jag skulle iväg till puben eller ut och träffa folk utan att jag ville komma iväg, från huset, från familjen, bara relaxa och vara en liten stund.. Jag tror att det är det jag behöver för att bli frisk, mys och tv/film tittande med min sötnos. Skönt med torsdag, då är det snart fredag och HELG och LEDIGT!

På tal om min sötnos, det är hans födelsedag idag! :) Grattis älskling 24 år!! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0