What was that all about?

Mysig lördag har de vart hittills. Igår fick vi lämna in Lupo'n till ett bilställe, motorlampan lyste och den kändes konstig att köra. Efter det åkte jag och Kevin till hans kompis så jag fick ta Volvo'n hem (han skulle till Ascot igen och kunde ändå inte köra hem sen). :D Sen hem och fortsätta jobba, fick sluta lite tidigare iaf. :)

Tog tåget till Bracknell, det regnade. Jag och J gick till Tesco i regnet, behövde storhandla men hade ju inte bilen. Köpte massa saker men plötsligt kom J på att han glömt både bankkort och ID hemma. Så han gick tillbaka och hämtade det och jag fortsatte handla. Vi tog en taxi hem och lagade stir fry. :D gott vare. Så blandade vi en varsin whisky + coke och glodde på tv och somnade en bra bit före 12, vi börjar nog bli gamla. :P

På morgonen vaknade vi rätt tidigt (eftersom vi somnade så tidigt) och bara låg och myste ett tag. Sen fixa lite i lägenheten, käka frukost och så småningom gick vi till stan. J tog ut lite pengar och gav mig så jag kunde köpa lite saker och så åkte han till college och jag gick och handlade. Badkläder, strumpor och underkläder. :P Vi är nämligen bjudna på hot tub party hos Claire ikväll så vi ska dit men ingen av oss hade badkläder. :P Karen ska vara snäll och skjutsa oss dit så slipper vi ta tåg iaf.

Tur som är köpte vi vin och whisky igår och jag har kvar några cider så det lär räcka för oss iallafall 2 helger. :D Nu på eftermiddagen har jag bara städat i lägenheten och fixat lite, om en stund ska jag bada. Sen blir det att laga mammas smarriga ris och kassler låda (vi tog ju med en kassler från Sverige sist yay) mums det ska bli smarrigt! :)


Jag häromdagen. :P

And today!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh ett så vackert barn, och du bara min-min--MIN <3

2011-06-19 @ 13:19:48
Postat av: marina

Du är världens underbaraste och finaste lillasyrra!! Saknar dej så!! ♥

2011-06-21 @ 16:23:00
URL: http://marinask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0