That is just bang out of order

Har haft en helt okej dag idag. På morgonen/förmiddagen kände jag mig yr och hade huvudvärk som inte ville försvinna, antagligen för smällen jag fick i huvet igår. Men det blev bättre på eftermiddagen. :)

När jag slutade åkte jag hem till J och vi lagade mat och så kom Carl och Dale över. Det var trevligt men vi hade lite mindre trevliga samtalsämnen där ett tag. :/ Så drog Dale och jag, Jamie och Carl glodde på 2 ½ män och chillade. :)

Insåg att jag kan lägga in bilder direkt genom SD kortet i denna lilla laptop med, yay, så här kommer lite gamla bilder (som var kvar från förra kameran) och några nya! :D


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas huvet mår bättre idag gumman.



Fina bilder, jag kopierade 2, visst är det OK !? En ska ut på FB direkt :)



Ha en bra dag nu. Kram

2011-06-15 @ 07:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0