Some days are easier than others, this isn't one of them

Idag saknar jag hem till Sverige lite granna. Eller ja mycket. Har ju alltid den där känslan av hemlängtan men vissa dagar är den starkare än andra, som idag. Saknar Hemlinge, särskilt nu på sommaren. Våran fina gård med fin utsikt över ängarna och hagarna, jordgubbslandet och mina bästaste mamma och Staffan. Tänka sig att man kan sakna att bara gå igenom lilla tråkiga Köping, störa sig på hur få affärer det finns, hur lite det finns att göra och sen gå till Hemköp och köpa sig en PowerKing och sen kanske gå hem till syrran. I miss it! <3

Tur att mami kommer och hälsar på mig snart. :) :) :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Naaww lilla stumpan .. Ibland kan jag tycka att du/ni kunde bo här några månader .. Det är så jobbigt att sakna dig heeela tiden :(



Puss å kram

2011-06-28 @ 19:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0