Since I met you everything has changed

Kära värld, jag börjar bli gammal. Alldeles trött och sliten känner jag mig. :P Hot tub partyt hos Claire i lördags var trevligt, dock var jag sjukt trött på söndagen. Men det var kul och trevligt att bada och prata. Jamie och Jib fick plötsligt för sig att beställa pizza så vi tröck i oss lite pizza också. :)

På söndagen chillade vi ett tag hos Claire sen skjutsade Jib hem mig och J. Vi chillade ännu lite mer, glodde på 2 ½ men och kände oss allmänt slöa. J lagade mat (chilli steak + wedges) eftersom jag lagade mat på lördagen. :D

Sen var jag ju tvungen att ta tåget hem, drygt. Jamie följde mig iaf till stationen. Det var en bra helg, om än för kort. På torsdag fyller Jamie år och i helgen ska vi väl ha lite folk över. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0