It sounds right in my head

Tar mig några minuter för att skriva ett litet inlägg! :P Har tagit min stora laptop hem till J eftersom jag inte använder den särskilt mycket och för då kan jag spela Sims medans han övar gitarr på kvällarna. XD

Igår när vi varit i stallet så åkte vi hem och lagade mat och så sen skrev Sarah och undra om vi ville med upp till Perrie. Så vi drog dit ett tag och drack vin och så kom Dale upp också. Det var trevligt.

Hade ställt 3 eller 4 larm eftersom vi skulle upp tidigt och mata hundar, släppa ut höns och så men vi somnade om efter alla larm. :O inte bra men så fort vi vakna åkte vi och fixade det och gick en promenad med hundarna, lät dem bada i dammen lite också. Sen hem och fixa lite och så sen slöa vi bara ett tag.

Har badat och så och nu är Carl över, ska väl ta några glas och bara umgås. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0