I still love you but you're probably better off without me

oooo känner mig helt slut. :P Idag är det fredag iallafall. Tur som är så ska Mel göra hästarna åt mig imorgon och söndag, men jag måste ju ta hand om djuren vid huset dock. J ska följa med mig som sällskap till stallet idag och så hem och fixa hundarna, katten och hönsen sen åker vi till han och så åker vi hit tidigt imorgon och fixar djuren och så. Kan ju inte direkt planera att göra nåt denna helg. :/

Blev ingen kamera igår, hann inte. Får se om jag åker och köper en idag eller imorgon istället. Blir nog en Canon powershot av något slag, jag gillar dem och de brukar vara rätt så bra.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hmmm, jag skrev nyss, men det avbröts, få se om du får dubbelt nu, hahaha.



Jag blir så ilsken att du inte fick ledigt när de är bortresta. Då 20-åringen ändå är där kunde HAN gott ha fått ta hand om hus och djur. MORR!!



Hoppas du hittar en kamera du vill ha :))



PUSS

2011-06-04 @ 07:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0