I hope you don't mind, I hope you don't mind

God morgon!

Usch vad trött jag är, känns knappt som om man haft helg ju. :P men det har varit en bra helg, utöver barnvaktningen då men det var helt okej det med eftersom J fick komma och hålla mig sällis. :)

Vi hade en rejäl sovmorgon igår, vaknade efter 10. Så länge har jag inte sovit på hur länge som helst!! Fast iofs var vi vakna till ca 2.30 också, när jag skickat barnen i säng så kollade vi på 2 filmer, The Tourist och Just Go With It. Båda var helt okej. :)

På söndagen kring lunch så drog vi hem till J och bara slappade. Spelade Little Big Planet och tröck i oss lite chips och hade en riktigt lazy sunday. Mys. Jag spelade även lite Sims medan J läste i en musik bok, han behöver plugga lite. På lördagen delade jag ut ännu några cvn föresten, inga napp än.

Nej nu hinner jag inte skriva mer, ska hjälpa barnen med frukost. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0