I don't wanna run away but I can't take it

blaah. Känner mig trött och seg och lite halvt nere. har problem med p-pillrena också, fan måste nog byta. Palla när man har tilräckligt för ett halvt år till, men men funkar de inte som de ska så funkar de inte att fortsätta med dem.

Har en super bra nyhet dock, om mindren 2 veckor kommer mamma hit i några dagar!! MYYYYS!! :) ska bli så himla skoj. Hon kommer över 9-12 juli. Kommer behöva jobba 11 och 12e (Tania kommer vara i Dubai då till veckan efter) men mami kan ju vara med mig och vi hinner ju göra lite mer på 9 och 10e. :) cant wait! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

OJDÅ, bäst du byter piller snarast .. Inge kul när sånt strular usch och fyyy..



Det ska bli sååå kul att komma till dig, äääntligen :) Det var lite så jag tänkte oxo, att jag kommer på helgen så slipper du be om ledigt. En dag vill jag vara i London, kanske då jag kommer eller på söndagen. Men hur kommer jag till flyget på Tisdagen om du "måste vara på jobbet"?



Puss <3

2011-06-28 @ 07:11:40
Postat av: marina

Me to wanna come to you ='(

2011-06-28 @ 08:06:52
URL: http://marinask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0