Hos dig är jag stark, hos dig är jag underbar

Föresten, i lördags när jag hade delat ut lite cvn så gick jag ju till Currys och köpte mig en liten kamera för mina födelsedagspengar. En svart Canon PowerShot A1200 blev det och hittills funkar den bra! :D

Så snart kommer bloggen förhoppningsvis inte vara lika tråkig utan fylld med lite bilder också igen. :) Ska strax kila iväg och träffa Jamie en snabbis på lunchen, ska vara barnvakt ikväll så vi ses ju inte ikväll. :P

Såhär ser kameran ut!


TACK till er i familjen som var med och sponsra! :) <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Vikken stilig kamera du hitta. Jag ser fram emot lite nya bilder nu :))



PUSS

2011-06-13 @ 19:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0