Excuse me, do you have any ID on you?

Förkylningen börjar nu sakta men säkert avta (peppar peppar) vilket är nice! :) Går på hostmedicin, halstabletter, cold & flu tablets, näs spray och paracetamol/aspirin! :P

Igår när jag slutade fixade jag mig och packade och åkte till Morrisons och handlade lite småsaker. När jag stod i kassan och skulle betala för just mina Kopparberg kunde jag inte låta bli att tänka på när jag, mamma och Marika köpte Kopparberg på Morrisons förra året! HAHA, det var lite kul, han ville antagligen se ID för mig och Marika och det värsta var att människan i kassan VISKADE allt och vågade typ inte fråga oss om ID utan satt bara med cidern tills slutet och kollade ner i kassan, på golvet, på skärmen!! :p seriöst, vi hörde knappt vad han sa när han packade sakerna väldigt långsamt (väntade till allra sist med cidern) och slutligen packade ner våra Kopparberg och till slut kom en annan i personalen fram och helt enkelt frågade oss om vi hade ID, vi visade och det var klart. :P haha han var nog ny i kassan. :P

Kanske inte låter så kul men det var det och vi skrattade gott åt det på vägen hem. :)

Iallafall, sen kom jag hem till J och hans kompis var här en stund, när han drog lagade vi mat (lemon curry) och glodde på film, Black swan och Beetlejuice. :) Jag var som sagt svensk och drack 2 Kopparberg och åt sen även lite svenska dillchips, mums!

Ikväll blir det lite party, det kommer över lite folk eftersom J fyllde år i torsdags, ska bli trevligt. :) Jag ska spendera dagen med att vara slö och försöka kurera mig så jag orkar med kvällen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0