Another list to do

HAR
Har du ett förhållande? -
Ja.
Har du någonsin haft ett förhållande? - Ja.
Har du allt du någonsin önskat? - Nej.
Har du syskon? - Japp. :)
Har du någonsin velat dö? - Nja tror inte det.
Har du en stor hemlighet som ingen vet om? - Hemligheter har alla.
Har du haft sex? - Yes.
Har du en egen dator? - Japp.
Har du en idol? - Har flera st. :)
Har du varit på en riktig konsert? - Westlife, 30STM, Love Amongst Ruin.
Har du några framtidsdrömmar? - Massor.
Har du druckit så mycket så du har spytt? - Ja.
Har du blivit påkommen när du haft sex? - Ja.
Har du någon fobi? - Blod, nålar.
Har du körkort? - Yes.

VEM
Vem vill du träffa? -
Alla underbaringar i Sverige, Sarah, Marika.
Vem saknar du? - Samma som ovan.
Vem kysste du senaste? - Jamie.
Vem fick du senast ett sms av? - Kevin.
Vem skrev du senast ett sms åt? - Jamie.
Vem av dina vänner är mest partypingla? - Sarah! :D
Vem är din bästavän? - Mamma, Marina, Sarah.
Vem skulle du ta med på bio just nu? - Bella Bus. :)
Vem är din idol? - MARINA.
Vem vill du aldrig någonsin träffa igen? - Vet inte.
Vem vill du prata med just nu? - Mamma.
Vem bråkade du med sist? - Jamie.
Vems hus var du senast i? - Engelska familjens. (är här nu :P)
Vem ringde dig senast? - Maddie.
Vem ringde du senast? - Sarah.

VAD
Vad åt du senast? -
BBQ pork chops, ris, broccoli.
Vad drack du senast? - Summer fruit squash.
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - "Hey not alot really just had guitar lesson :P u and Maia up to much? xxxxxx <3 xxxxxx"
Vad heter du i mellannamn? - Maria.
Vad vill du heta? - Tycker mitt namn duger redan. :D
Vad tycker du om homosexualitet? - Upp till var och en. :)
Vad tycker du om abort? - Samma där, upp till var och en.
Vad ska du göra efter dethär testet? - Gå upp på mitt rum och trycka i mig godis som mamma skickat och glo på nånting, är super uttråkad!
Vad hade du önskat dig om du hade fått tre önskningar? - Att allt ska vara bra för mina nära och kära, att jag fick gå på Hogwarts och MASSOR av pengar.
Vad gör du just nu? - Skriver denna lista?
Vad för sorts filmer gillar du? - Alla möjliga, mest fantasy, komedi och skräck.
Vad har du på dig just nu? - Mjukisbyxor, linne, tjocktröja, strumpor, underkläder.
Vad ser du om du kollar åt vänster? - Fireplace i familjens vardagsrum.
Vad hade du velat göra just nu? - Åka iväg någonstans.
Vad ska du göra imorgon? - Jobba, ev se Jamie på kvällen.


SKOLA

Vilken klass går du i? -
Har tagit studenten (2009), gick i 06MPb.
Trivs du där? - Kan jag inte riktigt påstå.
Vem i din klass umgås du mest med hemma? - Det var Mattias.
Har du bytt skola nångång? - Japp!
Lämnar du alltid in skoluppgifter i tid? - Oftast gjorde jag det.
Är du mer en MVG-elev än IG-elev? - Hade både MVG'n och IG'n.
Kommer du bra överens med lärare? - Beror på hur läraren är som person.
Vilket är ditt favoritämne? - Det var Engelska och Fotografisk Bild.


KÄRLEK/SEX
Är du singel? -
Nej.
Vill du vara singel? - Nej isåfall skulle jag vart det. :P
Hur många har du haft sex med? - Personligt.
Är du romantisk? - Kan jag vara ibland. :)
Spelar utseendet roll? - Till viss del, jag faller mer för personlighet än utsida och personen blir än mer vacker utav personligheten. Men självklart spelar utseendet viss roll.
Vad är din typ? - Haha, jag har nog ingen direkt typ.
Har du varit otrogen? - Nej.
Vem hade du senast sex med? - J.
Har du haft sex utomhus? - Ja.


RANDOM/ÖVRIGT
Vad tycker du om sex utan känslor? -
Funkar väl för vissa.
Vad är klockan just nu? - 20.58.
Vad lyssnar du på just nu? - Tvn, familjen kollar på nåt.
Ditt favoritband? - 30STM, P!ATD, Muse, Placebo
Din favoritartist? -
Vill du gifta dig i framtiden? -
Ja det vill jag.
Var skulle du ha flyttat om du hade kunnat? - Har redan flyttat hit, England. :)
Är du helsvensk? - Nej, helfinsk.
Var hitta du denhär listan? - listboxen.
Har du spotifypremium? - Nej vanlig Spotify.
Vem beundrar du? - Många. :)
Har du en blogg? - Antagligen. :D


http://listfolder.com/?p=2&id=651

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, det var det värsta! :P Är jag mest partypingla? :P Haha, ok nu vet definitivt att jag måste lugna ner mig :) xxx

2011-06-16 @ 12:16:46
URL: http://missbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0