And then there was one thing left to do

Sitter i min säng och halvglor på Friends. Såg nyss en trailer av nästa Harry Potter film, åh vad jag längtar! Ska bli så himla kul att se den, men så tråkigt också eftersom det är slutet. The end. Och för jag hade allra helst sett den med min syster Marina, som jag fått att bli en till och med värre HP nörd än mig! :D

Drack nyss upp min sista oboy som mamma och Staffis skickade för ett tag sen, mums vad gott det var. Ska be mami köpa med några saker åt mig och Jamie. :) Tänk att hon kommer över om 1 vecka och 2 dagar, tänk att jag ska få se min älskade mamma framför mig, krama om henne och prata med henne i timmar! :D I can't wait.

Nu var det en Kopparberg reklam på tv, haha känns alltid kul att se såna och typ IKEA reklamer här. :P Har inte kollat på tv på hur länge som helst, eller ja, hos Jamie men han har ju "on demand" grejs så vi kollar bara på det vi vill se, utan reklamer och avbrott. :P

Känner mig så slut på allt, så trött och sliten, som om jag åldrats 40 år på väldigt kort tid. Hoppas på att hitta nåt annat snart. Det är väl inte jobbet det är fel på egentligen, det är bara att jag klarar inte att göra allt jag gör för så dåligt betalt, ingen uppskattning. Gör mer och mer saker för varje vecka men det blir ingen skillnad för det. :(

Jaja, nog om såna tråkigheter. Blir att vara hemma ikväll, Tania och Maia är iväg på konsert, Take That och Kevin ska hämta upp dem senare.

Lite bilder från mobilen kommer här!


Izzy och Tommi. :)

Tårtan jag gjorde när jag fyllde 21!

Lilla smörgåstårtan jag gjorde! :D

Jag och Sam

Har ni någonsin sett en mindre groda?!

Hundpromenad.

Tommi. :P

Han är så vacker!

Söta Blackjack, som jag blir så arg på ibland! :P

Sunshine.

Kommentarer
Postat av: syrran karro

hej syster min.

Det skär i mitt hjärta,mitt innre när jag läser allt du slits med att göra!! du bränner ut dig totalt för egentligen ingenting!

det ska bli bra för dig och mamma och få träffa varann o bara ha er o ägna er åt!!

Jag blir så ledsen när du inte mår bra gumman <3 du är enormt saknad här hemm av alla :)) vi tänker å dig varje dag ska du veta :) Lilla iaa bara växer o växer likaså veronica :) önskar jag kunde komma o hjälpa dig med allt :) men det går ju inte...hoppas verkligen du hittar ngt annat eller kan få mer i lön för ALLT du gör!!

Många varma härliga syster kramar :))

I LOVE YOU

2011-07-01 @ 06:13:58
URL: http://meandmyangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0