A friend in need is a friend indeed

Phew, sitter just nu i köket. Lagar mat, bq pork chops, ris och broccoli. :P Det ska bli gott. Idag har jag jobbat på som vanligt, fixade Blackjack och Sam åt Mel imorse och har dem imorgon med, nice med lite extra pengar. Men kan ju inte spendera extrapengarna, lägger de direkt i sparningen..

Här är en bild på ringen jag fick av Jamie i födelsedagspresent, så himla fiiiin!! :) jag älskar den, haha tyckte ju så mycket om den att jag och Sarah tog oss en roadtrip till Maidenhead för några veckor sen för att få den i rätt storlek, hellre än att bara välja en annan ring i Bracknell vilket hade varit bra mycket enklare. :P men den som Jamie valt kändes så perfekt och så jag, att jag ville inte ha någon annan. :D


Ska försöka ta en bättre bild på den nån gång. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0