I joined my family on the plane

Phuu, idag har varit en lång dag! Hade hästarna imorse, har städat och sånt, mormorn är här med sin hund så jag hade 3 stora labradorer att promenera istället för två (Plus att Lily, mormors hund, drar lika mycket som Izzy när man tar alla tre - sådan mor sådan dotter antar jag! :P), tvätta, städa lite mer, tvätta lite mer, tjata på Luke att städa rummet när han kom hem från skolan (till slut gjorde han det vilket var tur annars hade jag nog exploderat. XD)

Sen var det hämta Maia, fixa i stallet, hjälpa till för de var nån som kom och kollade på Theo, hem och städa mer oxh fixa tvätten och äntligen var jobbdagen slut.

Så skypade jag med mamma och Staffan i typ 1,5 timme, det var nice! :D

Har nyss ätit en macka och ska nu läsa lite before i pass out.

Kommentarer
Postat av: mamma

Usch, du är inte bara barnskötare och hushållerska, du är ju djurskötare oxo :((

På tok för mycket för en person och dessutom ung oxo. Det kommer att komma surt efter senare, jag bara fasar för det :((



Det var underbart att tala med dig så länge, det var evigheter sen juh. Och snart är jag där :))



Ha en bra dag nu gumman. Kram och puss

2011-07-05 @ 05:50:23
Postat av: Charlotta

Hej! Kul med lite kommentarer! :D Vi åker på måndag, det ska bli jätte spännande! Vad roligt att du bor där, vi var i Bracknell rätt ofta när vi bodde i Ascot, det var liksom närmaste "större" staden. Crowthorne ligger väl också där i närheten? :) Jag började som au pair i Ashford (middlesex) men var bara kvar i ca 4 månader. Efter 4 månader började jag först jobba inom hospitality/events och sedan fick jag jobb på kontor och flyttade till Ascot med min pojkvän (som nu är min man :P)! Väldigt tufft att vara au pair, och ingenting jag längtar tillbaka till, men jag tror att det är en nyttig sak att gå igenom! Är du au pair? Har ni hästar där? Lyx!!

2011-07-05 @ 16:51:52
URL: http://bagarebengtsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0