This could be the first day of my life

Meeeh. Idag är en sur dag. Jag blir irriterad på allt och alla därför att allt och alla går emot mig idag. :( men men, snart är förhoppningsvis jobbardagen över iallafall så kan jag stänga in mig på rummet och läsa eller nåt. För trots att jag är fattig köpte jag mig 3 böcker i lördags (varför har böcker blivit så dyra?! :/ suck.).

Köpte de två nästa i serien om Dr Kay Scarpetta skrivna av Patricia Cornwell, rätt så bra crime serie. Sen köpte jag "Lucky man: a memoir" skriven av Michael J Fox. Jag tänkte att jag gillar ju han som skådespelare, plus att han diagnostiserades med Parkinson för år och dar sen och denna bok handlar om hans uppväxt, liv, karriär och sjukdomen. Har kommit igenom mer än halva redan, den är rätt så bra faktiskt. :)

Jaja back to hell, eller work menade jag visst. :P

Om en vecka är mamma här, guuuu vad mysigt! Ska skypa med henne ikväll också. Så se där, något positivt om dagen trots allt! :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är bra Tiina, unna dig trots att du egentligen inte har råd alla gånger .. Den där boken med Michael Fox, vet du om den finns översatt till svenska?? Isåfall ska jag köpa den.



Snaaart får jag träffa dig, ååå vad skönt <3



Puss

2011-07-05 @ 05:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0