There has been alot going on recently

Haha det blev verkligen så att jag passed out igår - medans jag läste!! :P somnade typ 10.30, tidigt för att vara mig men kroppen behövde väl det. Idag har varit ännu en stressig dag, det såg ungefär ut som igår men jag städade även barnens rum + lekrummet idag.

När T och K kommit hem så satte vi oss och pratade lite och jag sa att jag känt mig frustrerad över att barnen inte lyssnar så mycket på mig och att jag känner att jag gör lite mycket med hästar och sånt nu för tiden. Vi pratade med barnen också och så bestämde vi att vi ska bara sätta några dagar/vecka då jag gör hästarna, snart har Maia sommarlov också så då får jag iallafall hjälp med dem. :P

Efter vi pratat klart åkte jag till Jamie (runt 8.10) och vi lagade mat, pasta bolognese och vitlöksbröd, gott vare! :) Så glodde vi på Buffy och bara chillade.

Nu ska jag ta och läsa lite och sen blir det att sova! Längtar tills lördag då mami kommer och hälsar pååå! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

JÄTTEBRA att du pratat med dem om detta Tiina !!!

Hoppas det blir varaktiga förändringar nu, du är ju ingen maskin som bara orkar å orkar.



Inte många dagar kvar nu :)))

Puss <3

2011-07-06 @ 21:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0