Svar på kommentar! :)

Mamma: Ja nu jäklar blir det ett andra stort kliv jag tar. :) Ja jag får ta och börja ta med saker i omgångar över till Jamie nu så slipper man ta värsta största lasset sen. Precis, behandlar familjen mig något annorlunda så kan jag bara sticka på en gång, man tycker ju att de borde uppskatta att jag kan stanna tills de hittar ny. Ska prata med dem ikväll och efter det vet jag mer! PUSS <3

Karro: Tack så mycket, ja det är spännande och läskigt men det kommer nog att gå bra! :) hoppas allt är bra med er! Looooove <3

Marina: HAHA, jaa!! :P det ska bli spännande att bli sambo med J, guuuu vad konstigt. Kan du tänka dig mig som sambo? Jag kommer att ha en sambo. Han kommer vara MIN sambo. Vi kommer att vara SAMBOS. HAHAH marina jag behöver skypa med dig och monga loss lite snart!! :D


Tack hörrni för att ni finns där och stöttar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0