Something sweet for the sweet

Jahapp, ännu en helg har seglat förbi. Denna gång gick jag ut med Sarah och Merche på fredagen, det var as kul. :) På lördagen så tog jag och Sarah bara det lugnt och glodde på HIMYM och käkade hotwings (eller ja, Sarah åt vårrulle) och vid 15.30 åkte jag in till Bracknell igen. Jamie mötte mig och så gick vi hem och fortsatte slöa, mysa och bara glo på film. Lagade pannbiffar (J tyckte om dem, wihoo), potatis, majskolvar och tsatziki.

På söndagen blev det lugnt igen, sen åkte vi hem till Carl eftersom Jamie glömde sina nycklar där förra helgen. Vi snackade med han och Mikey som var nördiga och båda satt och spelade dator. Så gick jag, J och Carl ut och satte oss på en bänk i solen och snackade istället och plötsligt så dök Mark upp så han joinade en liten stund. Så åkte jag och J hem och lagade mat, det blev fajitas. :D

Bilder kommer senare, har en väldigt busy dag på jobbet idag, huset är en enda röra efter helgen och berg av tvätt, som vanligt. :P bara några veckor kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0