If you could have whatever you wanted

Igår blev en slöar kväll. Stannade inne och lät Maia och hennes kompis Ellie vara hemma, annars skulle de åkt Med Kevin och kollat på Lukes cricket, men de var inte så sugna på det och eftersom jag skulle vara inne ändå sa jag att de kunde vara hemma med mig. :P roliga tjejer, sjöng och dansade och gjorde en ny musik video till Katy Perry - Friday Night. :P

Jag lagade bolognese, en annan variant än vanligt (mammas brunsås, köttfärs, lök och tomatpure) och det blev gott. Liiite för tjockt vart de då jag inte gjorde tillräckligt med brunsås. :P

Sen spenderade jag kvällen djupt i boken jag läser just nu "The Body Farm" av Patricia Cornwell. Nice att ha en slö, tidig kväll. Saknade Jamie's snuggles men ska över till han ikväll. :D

Kommentarer
Postat av: jenny

Har aldrig hört talas om brunsås i bolognese! Det var något nytt! Kram

2011-07-29 @ 13:27:08
URL: http://jennyslondon.wordpress.com/
Postat av: jenny

Rox har har blivit förfrågad av sitt jobb (hon jobbar på Disney) om hon ville bli förflyttad under ett år, och det ville hon ju såklart! Så killen som är ifrån New York har flyttat till London i ett år. Himla smart tycker jag!

2011-08-01 @ 16:13:27
URL: http://jennyslondon.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0