I know Sam is really going to miss you

Mycket att göra, lite tid. Har jobbat på som vanligt idag, såklart blir det ju lite skillnad eftersom Maia har sommarlov redan så hon är hemma hela dagarna (har varit det i typ 1,5 vecka redan) och nästa vecka har Luke också sommarlov. Vad ska man hitta på med ungarna?! :P

Vi har ju Merlin passes så att vi kan åka till Thorpe Park, Madame Tussauds, London Eye, Legoland osv men Luke verkar aldrig vilja åka, jag och Maia åker gärna. Det värsta är ju att om man ska in till London kostar ju tåget och de också. Jaja, får försöka hitta på saker och så kan ju dem fråga sina vänner om de vill komma över/åka dit.

Imorse medan Maia mockade ut åt deras hästar passade jag på att göra poopick åt Mel (och åt Tania då). Nu har Mel tagit dit sin tredje häst Casper så nu är det 3 hästar jag gör och får betalt, får £1/påse och det är 7påsar/häst/vecka så nu blir det £21 extra i veckan bara av det som går direkt till sparandet. :)

Snart ska vi tillbaka till stallet och möta Bronia (Willow's ägare). :P

Igår pratade jag lite med Mel föresten om att jag ska ju sluta hos Tania och därför måste även sluta hjälpa henne med hästarna. Hon och hennes två döttrar tyckte det var väldigt synd att jag ska sluta och de sa att de kommer att sakna mig. Kim sa också "And I know Sam is really going to miss you, but you can come back whenever you want to see him and ride him". lite gulligt av dem. :) Kommer sakna Sammyboy massor. :( Han som fick mig tillbaka i sadeln efter ca 4 års uppehåll, fina snälla tokiga Sam. <3


I will miss you Sammy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0